torsdag 27 september 2012

Funkar inte!

Efter tre dagar av att ge periodisk fasta ett försök ger jag upp. I tisdags hade jag så ont i magen så jag trodde jag skulle behöva åka till sjukhuset och det händer annars bara när jag fått i mig mjölk eller ätit mycket gluten. Mjölkintaget var på noll och hade ätit mycket mindre gluten än vanligt. Jag tror det var de stora portionerna som dödade mig. Egentligen borde jag ge det ett längre försök, men samtidigt ska det inte vara en diet och gå ner massa i vikt utan ett annat sätt att leva. Så nu får jag väl prova det som är rekommenderat för sådana med ibs... Fast jag vet att min mage inte gillar att äta ofta heller så ska nog köra helt vanligt frukost, lunch och middag. Eventuellt ett mellanmål om jag behöver.

Håller för övrigt på att mixtra fram ett nyttigare kakrecept :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar