söndag 23 september 2012

Dagens träning

Hade bestämt mig för att vara vid gymmet ungefär när de öppna klockan 10. Misslyckades med det men var där kvart i 12 och det är bra för att vara mig! Väl där genomförde jag ett grymt pass och energin var på topp tack vare mina energy bars som jag bakade igår (recept kommer snart). Mellan nästan varje set och övning gjorde jag tio benböj för att hålla pulsen över 70 % vilket resulterade i nästan 400 kcal bränt på en timme, inte illa för att vara styrketräning ändå?

Chins (med hjälp) 12x3
Dips (med hjälp) 12x3
Låg rodd 12x3
Lats drag (?) 12x3
Axelpress (?) 12x3
Rygglyft 12x2
Breda benböj 12x3
Steg bakåt > knät i marken > upp till spark 10x2/ben
Höftböj i TRX 12x3
Tåhävningar 12x3
Något som skulle likna armhävningar i TRX 12x3
20 raka sitaps > 10 snea åt höger > 20 raka > 10 snea åt vänter x2

Oj vad snygg min rygg ser ut på denna bild! Dock döljs ju "problem området", men vafan :D


Planer för resten av dagen är att göra massa matlådor och åka till Willys och inhandla balsam som godkända för balsammetoden. Mitt hår är kaos och behöver verkligen göra något annorlunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar