söndag 16 september 2012

Varför blogg?

Har under sommaren funderat på om jag ska starta en träningsblogg eftersom de flesta av mina vänner inte verkar uppskatta mitt ständiga prat om mat och träning. En stor del av tanken med denna blogg är alltså att jag ska ha någonstans att skriva av mig, ett plus är ju om någon läser. Sedan att jag ska få extra motivation.

När det gäller träning så är jag en riktig gå-på-pass-människa. Blir mycket mer motiverad när det är folk omkring mig, hatar att vara sämst! Favoritpasset just nu är Box. Känns som endorfinerna sprutar varje gång man får därifrån. Andra pass som är standard är yoga och Afrodans. Mina ambitioner är ofta att det ska blir lite gym och någon löprunda varje vecka, de blir i princip aldrig av... Men drömma kan man ju göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar