måndag 8 oktober 2012

Nämen

Satt hemma och pluggade idag så bytte om till träningskläder hemma vilket resulterade i att jag kunde stå och kolla mig själv i spegeln iklädd tajta kläder, man kan ju inte riktigt göra det på samma sätt i ett fullt omklädningsrum. Och jag blev chockad över hur smal jag blivit. Visst jag har varit dålig på att äta frukost de senaste månaderna men med tanke på att jag äter godis eller chips flera gånger i veckan så känns det som att de skulle väga upp varandra kalorimässigt. Sen jag var 15-16 år har jag alltid väg runt 63 kg. Ibland kanske jag gått ner en eller två kg men någon månad senare har jag gått upp igen. Idag när jag ställde mig på vågen visade den 57,9 kg! WHAT! När jag vägde mig sist så vägde jag i och för sig 59 kg men det var precis efter mens så tänkte att jag kanske väger 60-61 i mitten av månaden. Men 58 kg är ju långt ifrån det jag vägt i flera år även om man räknar in lite upp och ner. Inte så konstigt att alla trosor har blivit så stora haha.

Alltid haft lår som går ihop och plutmage. Men inte nu längre tydligen :D

Nu måste jag ju prova mina "smaljeans"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar