torsdag 18 oktober 2012

Box

Åh äntligen var box så där mördar jobbigt! Massa burpees, upphopp och knäpböj mellan alla övningar. Jag HATAR burpees. Främst för att jag verkligen inte kan göra armhävningar på tårna så kommer av mig hela tiden, det blir inget flyt i rörelsen... Men passet gick jättebra! Var så taggad. Bråkade med killen i natt och har gått runt och varit småsur så där hela dagen, så att få slå och slå och slå i en timme var väldigt skönt. Plus att jag tittade på the biggest loser AU innan jag åkte och träna bidrog extra, kan en man på 241 kg träna så kan fan jag köra slut på mig själv. 
Åååh känner hur mina rygg muskler (de som är mellan skulderbladen) klagar så fort jag rör mig. Nu jäklar ska jag väl få en ordentlig träningsvärk i alla fall!
Dock så blev jag väldigt trött på slutet och det var en övning där man skulle lägga sig på rygg väldigt många gånger och varje gång jag skulle upp tryckte jag ifrån med höger armbåge för att komma upp och nu är det svullen och lite blå. Kommer vara fin imorgon :) Men den gör inte ont så är nog ingen fara.

Man önskar ju att man var sådär snygg när man träna haha!
Bild från weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar