måndag 12 november 2012

Mysmåndag

Dax att komma igång med träningen igen! Efter en långvarig förkylning, tenta och problem i kärlekslivet är det på tiden att ta hand om kroppen. Stress och åter stress har mördat min kropp. Och järntabletterna har jag inte ätit heller... Ätit dåligt har jag gjort på sista tiden också. Min fantasi hat varit på botten så har blivit mycket pannkakor (dock nyttigare variant och med nyttigare saker på än sylt). Men nu börjar det krypa i fingrarna så nu ska jag prova göra kakor! Har en tanke om att rostade morötter borde göra en bra grund, vi får se vad som händer :) kol precis hem från en springtur!! Sedan tjejmilen har jag sprungit två gånger, dig och i fredags. Höstsolen är nästan lika bra som vårsolen som annars är favoriten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar